Autor Wiadomość
dawidopce
PostWysłany: Pią 22:23, 07 Gru 2007    Temat postu:

Zgadzam sie z waszymi opiniami.Pozdrawiam
michalwalach
PostWysłany: Pią 14:56, 07 Gru 2007    Temat postu:

A mnie ta reklama nie obraża, a wręcz bawi ... bez przesady, przecież nie wszystko co może kojarzyć się z religią musi od razu ją obrażać ...

Z okazji zbliżających się świąt życzę tym którzy złożyli takie skargi ... więcej poczucia humoru ...
dawidopce
PostWysłany: Śro 11:43, 05 Gru 2007    Temat postu:

Pochwalam cie Kuba z tą wypowiedzia.Jak ja bym tez miał caly czas pisac skargi na TVP do KRRIT to tez bym nic innego nie robił tylko wiecznie skarżył.Ludzie poprostu nie umieją sie bawic.Brak poczucia humoru.Pozdrawiam
Kuba
PostWysłany: Śro 0:25, 05 Gru 2007    Temat postu:

Też mi się wydaje, że brak niektórym poczucia humoru i zbyt poważnie patrzą na pewne sprawy. Jak ja miałbym pisać skargi do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji za każdym razem, kiedy obrażane są moje uczucia (zwłaszcza ostatnimi czasy przez TVP), to bym chyba nic innego poza tym nie robił... Very Happy
dawidopce
PostWysłany: Czw 11:39, 22 Lis 2007    Temat postu:

Według mnie ta reklama nie obraza zadnych uczuc religijnych.Ludzie poprostu nie umieja sie bawic.Pozdrawiam
paulinanowicka
PostWysłany: Czw 11:10, 22 Lis 2007    Temat postu: Czy reklama Red Bull obraża uczucia religijne Polaków?

Czy napój energetyczny Red Bull uraża uczucia religijne Polaków? Tak twierdzi jedna z telewidzek, która poobejrzeniu w TVN reklamy napoju, skierowała skargę do komisji etyki działającej przy Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy - dowiedziała się "Gazeta Wyborcza". Podobne skargi dostała także Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.

Chodzi o najnowszą reklamówkę Red Bulla, nawiązującą do biblijnych przekazów o narodzinach Jezusa w Betlejem. Wykorzystuje Matkę Boską, św. Józefa, Dzieciątko i czterech króli. Czterech, bo to właśnie czwarty król odwiedzający w stajence Dzieciątko przynosi rodzinie świętej w prezencie reklamowany napój.

"Mario - tłumaczy jeden z mędrzec ze Wschodu - Red Bull dodaje skrzydeł, skąd inaczej brałyby się niebiańskie zastępy". Tak się kończy 30-sekundowy animowany filmik.

"Taka działalność reklamowa jest niedopuszczalna w cywilizowanym świecie. W niektórych ludziach zanikło podstawowe poczucie przyzwoitości" - kończy się skarga przesłana do komisji etyki.

Trzy podobne skargi dostała od poniedziałku także Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wszystkie mówią o "obrażaniu uczuć religijnych". Wszystkie materiały trafiły już na biurko przewodniczącego rady Witolda Kołodziejskiego. W myśl przepisów, to właśnie przewodniczący może nakazać wycofanie reklamy, jeśli uzna, że łamie ona ustawę, bo "rani przekonania religijne".

PP/Gazeta Wyborcza

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group